Fiicele noptii

Despre locul geometric al punctului G. A, si despre curve.

In mini-vacanta asta am fost si io in club si apoi in stripclub. Asa, de control, pentru ca n-am mai fost de multa vreme.

Imi place sa stau la povesti cu striperitele, sunt in general prostute, dar au o prostie odihnitoare.

Nu prea o ard cu “filosofie”, sunt autentice, nu falseaza. Nu incearca sa impresioneze cu intelectul, ci cu fizicul (uneori biniditat).

Am circulat o vreme prin localuri de-astea si ma simt ca acasa acolo. Ele vin, cer de baut, le dam un rand, dupa aia le zicem sa ne dea ele urmatorul rand (test), ele incep pisiceala si le zic “fetelor, nu-mi schimbati vitezele”, le arat inelarul si se relaxeaza.

Si dupa aia vorbim, mai invat si eu de la ele pentru ca striperitele sunt street-wise.

Majoritatea au istorii personale triste, mi-au povestit pe bune, fara fard, fara scuze, fara alibiuri, cum de obicei fac altele.

Nu se ard de placere.

Se ard de necesitate.

De-asta le respect.

Bineinteles ca daca te apropii prea tare de ele incep sa-ti ceara bani, ele cauta o scapare, daca esti fraier, profita de tine. Tine de cum iti faci cartile.

In general au o familie destramata si iubesc pe cineva care e departe si asa mai departe.

Imi place sa le pun intrebari incuietoare, de exemplu “cum e viata?” sau “cand stii ca iubesti?” si cateodata ma dau peste cap raspunsurile, sunt exceptionale.

Oamenii nu prea stiu ce inseamna sa iubesti (aka afectivitate in psiho), asta nu se invata la scoala.

In scoala generala am avut un dirig care era profesor de mate. Un pedagog de 2 bani, dar un prof de mate excelent.

Venisem de la Nationale unde luasem o medalie la biatlon si mi-a dat o palma pentru ca lipsisem de la scoala  – o palma cu ura, stiu diferenta intre a da o palma sa trezesti pe cineva si a da cu ura – de am vazut Cassiopeia. Ar fi vrut sa faca un matematician din mine poate, insa am ales sportul.

Ce am retinut de la el?

Sa nu scriu “ambi membrii” (mi-a dat un 8 desi rezolvasem perfect ecuatia de gradul trei, doar pentru ca facusem gresela asta).

Si locul geometric.

Pe-atunci n-am inteles, parca era in chinezeste.

Am inteles faza cu locul geometric tot de la femei, hehe.

E la fel ca punctul G.

Stii ca e pe undeva, iei calculatorul si compasul, calculezi, duci tangente… si pana la urma dai de el cu intuitia.

Totusi, punctul ala e usor de gasit. Sexul incepe in neuroni, daca stii cum sa manevrez sinapsele, e no sweat.

Dar cum gasesti punctul G din sufletul unei femei? Now, that’s a question.

E ca si cum ti-ai lua bereta verde.

Tre’ sa suferi.

Femeile sunt ca marea, da.

Fiicele noptii sunt in general benigne, stii la ce sa te astepti.

Cele mai periculoase domnisoare sunt insa cele care nu-si dau seama ca au kilometrajul la fel ca al fetelor de pe centura.

And therein lies the rub.

Andy McNab (SAS):

“Un tip tânăr de la aprovizionare căzuse pe bec cu o indiancă centroamericancă şi o luase de nevastă. Fata avea 1,50 şi o frumuseţe răpitoare; în mintea ei nu era curvă, doar făcea şi ea nişte bani, acolo. A luat-o în UK, au petrecut un an în Catterick, iar pe ea o apucau căldurile numai ce vedea o uniformă. Toată lumea, cu căţel şi cu purcel, i-a tras-o nevestei cu pricina, care mai făcea şi ea un ban… Evident, căsnicia s-a dus dracului, iar ea s-a întors şi şi-a reluat cariera la Raoul’s, mai făcând roată prin local şi pozele ei din Anglia: „Aici sunt eu lângă NAAFI, în Catterick, şi aici sunt eu într-o zi la cumpărături în York.”

Leave a Reply

