Praf de stele

13432156_1147886418597064_8651843946590544472_n

Despot are o melodie numita “Praf de stele” pe care am ascultat-o pe repeat multa vreme.

Mai tarziu l-am cunoscut pe Despot, ne intersectam destul de des prin barurile din Cotroceni, e un tip cu totul si cu totul deosebit, fara aere de vedeta, e prieten foarte bun cu Hefe de la Coma, un tip dintr-o bucata, foarte ok. Pe militareste, genul de oameni pe care i-ai vrea in grupa/grup, pentru ca te poti baza pe ei la greu.

N-am scris asta ca sa ma laud ca il stiu io pe Despot, wow, ce VIP sunt, ci pentru ca intr-adevar suntem praf de stele.

We are all made of stardust. It sounds like a line from a poem, but there is some solid science behind this statement too: almost every element on Earth was formed at the heart of a star.” Restul aici.

“Stelarul” era un indicativ, mi-a ramas pe neuron cum s-ar zice, e de fapt un adjectiv subtantivizat pentru ca in armata indicativele se articuleaza, acel “ul”. Cum masacreaza militarii Dex-ul 😀 …

Asta e povestea numelui blogului, nu vreau sa aud mai tarziu chestii cu reptilieni, extraterestri samd.

Altfel, cand privim la stele ne uitam in noi insine.

Asta e melodia:

Si cand aveti timp, ganditi-va la ce zicea Despot:

“Spune-mi, oare mai stii cum a fost,
Primul inceput, primul vis pierdut
Spune-mi, stii cate ne-au mai ramas, pana azi…
Spune-mi, oare mai stii cum a fost,
Primul pas gresit, primul reusit
Spune-mi, stii cate trepte-au ramas de urcat…”

Atat, mi s-a atras atentia pe buna dreptate sa scriu articole mai scurte, oamenii n-au timp nici pentru ei, vorba aia.

A, s-aveti un an bravo 🙂 !

Stay safe!

ohgylrx

Leave a Reply

